Arbete pågår | Fredsborgsängar



Bland det roligaste med mitt arbete är att jag får upptäcka nya platser och nästan alltid tänker jag - här kan jag bo. Och så tänkte nu också när jag i fredags parkerade en fullpackad flyttbil framför ett stort hus norr om Stockholm i Åkersberga. Här i en skogsglänta där vitmossa och tall är närmsta grannar växer nya hem upp som utsökta svampar. Utsikten från de stora fönstren är magisk för dem som gillar natur, vilket jag gör. 181 kvadratmeter ska kläs med inredning. Det blir en spännande vecka med mycket pyssel i sällskap med bästa Annie.





2 kommentarer:

  1. Ser ut att vara ett vackert bord. Vet du vart det kommer ifrån?
    Tack för en inspirerande blogg!
    Med vänlig hälsning, Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett fantastiskt bord, Sara Medina Linds Melobord.

      Radera